⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

هدف

 

 

زندگی را دوست دارم.با همه پستی و بلندی اش ، با همه کم و کاستی اش.

هدفی در دل دارم . و به عشق این هدف زندگی میکنم؛ فکرم را که به سمتش پرواز می دهم ، آرامشی وجودم را در بر می گیرد و لبخندی بر لبم نقش می بندد.

دوست دارم به مردم خدمت کنم ؛ عشق و محبت بورزم نه از روی اجبار و زور بلکه از روی میل قلبی.

کمک کنم نه از سر وظیفه ، بلکه از سر دلسوزی.میخواهم جهان را غرق در شادی و نشاط ببینم.

ببینم پدری را که دست کودک مریضش را که حالا از بیماری و رنج رهایی یافته ، گرفته و بسوی

پارک می روند.

مردی جوان را که دست در دست همسرش بسوی تشکیل آینده ایی زیبا می روند.

دوست دارم این صحنه ها را ببینم ؛ آن روز ، قطعا بهترین روز زندگی من است.

آن روز است که از سر خوشحالی و غرور لبخندی بر لبانم نقش می بندد و آرزوهایم بر آورده می شود.

آرزویم دیدن آن روز است.

 

 

نویسنده: محمد امین خبرخوش

 
  • ۹۴/۰۶/۱۱
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۶)

عالی بود عالی اورین پسر
پاسخ:

با تشکر از شما

عالی بود مثل همیشه  امیدوارم به هدفا و ارزو هات برسی امین جان
پاسخ:
       با سپاس
عالیییه امید وارم همیشه عالی ترین باشی امین جان 
عالی بوووووووود                        بازم می خوام بنویس

امین جان وبت ارام بخشه
ایشالا موفق باشی
من ک خوشم اومد
پاسخ:

      با سپاس

 

زندگی اجبار است لاجرم بایدزیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی