⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

حرم

 

دلم میخواهد راهی حرم شوم. راهی بهترین جای دنیا .پناهگاه امن دل شکسته ها؛سوار بر بال کبوتر ها می شوم و راهی مشهد می شوم .

دلم بی قرار و لبریز از حسی عجیب است.این حس را تا به حال تجربه نکرده ام. شهرها را یک به یک ، رد میکنم و به لحظه دیدار نزدیک می شوم. از بال کبوتران پیاده می شوم ؛ خود را در برابر عظمت این مکان خرد و ناتوان می بینم.

خجالت نمی گذارد به گنبد طلا نگاه کنم ؛ سر به زیر و شرمسار به ضریح نزدیک می شوم.قطرات اشک همچو سیل گونه هایم را تر کرده اند.

از گذشته خود خجلم؛ سر افکنده ضریح را در آغوش می گیرم. آرامشی وجودم را در بر می گیرد.

حسی که تا به حال نداشته ام.

خدا را قسم می دهم به امام رضا (ع) که گنه کاران را ببخشد و از گناه من بگذرد ؛ همه بیماران را شفا دهد و گره  از کار بنده ایی بگشاید.

ای کاش کبوتر حرم بودم ؛ تا هر ساعت و هر لحظه و هر ثانیه را دور گنبدش بچرخم و عشق بازی کنم.

 

 

 

نویسنده:محمد امین خبرخوش

  • ۹۴/۰۶/۲۲
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۵)

خیلی خوشگل بود مثل همیشه داداش امین موفق باشی
واقعا موافقم امین اینم عالیههههه
حرم بهترین جایی ک میتونه ادمو اروم کنه مثل همیشه عالی
بووووووووووود
پاسخ:

متشکرم

من تاحالا قسمتم نشده برم پابوس آقا
ولی متنت دلمو راهی حرم کرد
ی دنیا ممنون محمد امین!!
پاسخ:
اگه خدا بطلبه به پابوس شون میرید
عالی بود داداش

مثل همیشه فوق العاده ای داداش گلم

ایشالا همیشه موفق باشی

پاسخ:

خیلی متشکرم از لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی