⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

فریاد خاموش


 

بعد از یک روز خسته کننده به خانه بر می گردم.تنها جایی که می توانم قدری آرام باشم و هیچ چیز آزار دهنده ایی زجرم ندهد.

روی مبل می نشینم و چشمانم را می بندم .خانه ، آرام است و به جز صدای تیک تاک ساعت و نفسهایم چیزی نمی شنوم.

از این زندگی بدون تنوع و تکراری خسته شده ام.دنیایی تکراری و خاکستری رنگ.

به خودم فکر می کنم و از رفتارهایم خنده ام می گیرد؛ تا همین چند وقت پیش ، از تنهایی و سکوت فرار می کردم و سعی در شکستن دیوار بین خود و دنیای اطرافم داشتم.

ولی الان ، از سلوغی دنیای بیرون فرار می کنم و به خانه ام پناه می برم.

هر چه آدمهای اطرافم را بیشتر می شناسم تنهایی ام دل چسب تر می شود.

تمام زندگی ام در این خلاصه شده است:خانه ، تنهایی و سکوت.

گاهی سکوت خودش پر از حرفهای ناگفته است ؛ همان حرف هایی که بغض می شوند.همان حرف هایی که بجای چشم از خودکارم فرود می آیند.

سکوت من پر از ناشنیده هاست.گوش کن و صدای فریاد دلم را بشنو.در خاموشی من فریاد های بسیاری است.

 

 

 

نویسنده:محمد امین خبرخوش 

  • ۹۴/۰۶/۲۷
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۵)

سلام
آپــــــــــــــــــــــــــــم یه سر بزن و نظرتو بگو
ممنون
وبلاگتون تکه
واقعا عالیه
Big Like
عالی بود داداش گلم
ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ ﻣﺤﻤﺪ اﻣﻴﻦ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻴﺸﻪ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی