⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خواهر

 

تمام گل های دنیا را بوییدم. هیچ گلی خوشبوتر از خواهر نیافتم.

گل من، اینک که قلم را در دست دارم برای تو می نویسم.

برای تو می نویسم که قلبی پاک داری.برای تو می نویسم که با عشقت مرا مجذوب خود کرده ای.

وجودت لبریز از خوبی است.ذهنم به دنبال کلمه ایی می گردد که بتواند تو را توصیف کند؛ولی کلمات هم ، از توصیف تو ناتوان اند.

دلگرمی من، گرمی دستان توست؛و آغوشت،پناه گاه امن من است.

خواهر عزیزم،لبخند که میزنی از همه غم ها خالی می شوم.در آغوشم که می گیری، گرمای وجودت مرای به تمام آرزوهای قشنگم می رساند.

دوست دارم تا ابد غرق تماشایت باشم.

در چشمانت عشق موج می زند.

به راستی، چه در عمق نگاهت وجود دارد که مرا محو خود کرده است؟

دوستت دارم به وسعت چشمان زیبایت.

 

 

 

نویسنده:محمدامین خبرخوش

 

  • ۹۵/۰۱/۱۲
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۴)

سلام محمد امین جان
میدونم ک شناختی
استعدادت رو توی ادبیات تحسین میکنم
و بهت تبریک میگم به خاطر ذوق ادبی که داری
مطمئنا با سن کمی ک داری اگه این راه رو ادامه بدی به بهترین جاها میرسی
موفق باشی
پاسخ:
شناختم..متشکرم شما لطف دارین
سلام خیلی ممنون
مرسی از حضورتون

خیلی قشنگه..
انشالله سال خوبی کنار هم داشته باشین
پاسخ:
متشکرم از بازدیدتون
  • نیلوفر(آبی دلان)
  • سلام ... ممنون که بهم سر زدین .
    وب خیلی خوبی دارین .
    لینک شدین .
    پاسخ:
    متشکرم
    سلام
    سال نو مبارک
    خواهر برادر را چون چشمانش دوست میدارد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی