⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

الانم که دیگه اون بچه دبیرستانی با حال و هوای گذشته نیستم. به دانشگاه ورود پیدا کردم و دوستای جدیدی پیدا کردم. عاشقی کردم (نه اون رابطه های آب دوغ خیاری که خیلیامون درگیرش میشیم و به اشتباه و صرفا به دلیل عدم شناخت مون از عشق بهش برچسب عشق می زنیم. منظورم عشق به انسان وپدیده ها و به طور اخص ادبیات وهنر و هرچیزی هست که روح رو صیقل میده هست). زندگی کردم در حد توانم (این خیلی مهمه برام). تجربیات تازه کسب کردم و قراره رو به جلو حرکت کنم.  دوست دارم مثل زمان سیال باشم و همراه زمان و اگر در توانم بود جلوتر زمانه ی خودم. باید این ایستا بودن رو خودم دور کنم و به پویایی برسم.

اینک من، در آستانه ی بلوغ زندگی خود ایستاده ام. تشنه تر از هر روزبرای رسیدن به خواسته هام.

 

درضمن یه کانال تلگرام هم دارم به اسم خودم (محمدامین خبرخوش) که خوشحال میشم بهش سر بزنین. عمده ی فعالیت ها و یادداشت های روزانه م دراین کانال قرار داره.

آیدی کانال تلراگمم: t.me/mkhabarkhosh

 

دیگه صحبتی نیست. براتون بهترین ها رو آرزو دارم. تا بعد heart

  • ۹۸/۰۹/۰۹
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۱)

هر لحظه و هرجایی که هستی عاشق باش

عشقِ که به زندگی رنگ میده

و الا دنیا بدون عشق یه چرخشِ ثابتِ خاکستریِ🤩🥰❤

 

موفق باشی(البته میدونم که هستی،چون دقیقا جای درست وایسادی)

پاسخ:
ممنون ممنون ممنون از نگاه زیباتون...
عشق کلیدی ترین چیز توی زندگیه
🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی