⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

تولدم مبارک😄




خوشحالم از این که خدا تو را به من بخشید.امشب تو شادمانی و من شادمان از داشتنت.واژه ها در توصیف تو می مانند و قلمم می خشکد.

آرزوهایت را ,همراه شمع ها را فوت کن عزیزم.بگذار آرزوهایت این قاصدک های زیبا در دستان خدا بنشینند.

خوشحال باش در این شب زیبا.

 فردا ,هدیه زیباییست که زندگی به تو تقدیم کرده.

شبی که من و آنهایی که از ته دل دوستت داریم,پروانه وار گرداگردت طواف میکنیم و تورا می پرستیم.

و شمع ها از فرط شادمانی, اشک شوق می ریزند.

برایت کادوهای زیادی آورده اند.راستش را بخواهی کادوی من کمی با بقیه فرق دارد.

من هم مثل  بقیه همین کادوها را آورده ام.عطر,پول ,ساعت یا...همین چیزها را آورده ام 

ولی این یک چیز کمی فرق دارد.همراه اینها قلبم را پیش کش وجودت کرده ام 

تولدت مبارک


محمدامین خبرخوش

96/10/26

  • ۹۶/۱۲/۰۸
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۲)

تبریک میگم آقای خبر خوش ....انشالله سالیان دراز در پناه حق زندگی پر از خیر و برکتی روداشته باشید ...
پاسخ:
خیلی متشکر...سپاس از بازدیدتان
سلام تولدتون پساپس مبارک آقای خبرخوش 
فقط یک سوالی ذهن بنده رو درگیر کرده گفتم اینجا بپرسم شاید به جواب برسم چرا نظرات قبلی منو پاک کردید؟؟
پاسخ:
سلام خیلی ممنون از بازدید شما ... نمیدونم 
اگه متاسفانه پاک شده من عذر میخوام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی