⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

آدم برفی

 

از خواب بیدار می شوم.پنجره را باز می کنم و می بینم برف ، لباس سفیدی بر تن زمین کرده.

پنجره ام رو به دشتی سرسبز باز می شود که حالا ، برف برآن نشسته است.

کُتم را می پوشم و به بیرون می روم.نسیمی خنک ، صورتم را نوازش می کند.

آرام به قدم زدن در دشت مشغول می شوم ؛ درختان تنومند و سر به فلک کشیده ، که برف لباس زیبایی بر تنشان کرده را می بینم.

جای رد پاهایم روی برف معلوم است.چقدر برف را دوست دارم سفید ، پاک و آرامش دهنده نگاه های بینندگان.

زمستان را خیلی دوست دارم ؛ مخصوصا روز های برفی را .

به یاد گذشته که کودکی خردسال بودم و با ذوق و شوق کودکانه ام  ادم برفی درست می کردم ، و او را دوست خود می دانستم ، آدم برفی ای می سازم.

روی برفها دراز می کشم و سوار بر قالیچه خیال به دور دست ها پرواز می کنم.

آرزو می کنم همه مانند برف سفید و پاک و بی آلایش باشند و به هم عشق بورزند.

 

 

 

نویسنده:محمد امین خبرخوش 

  • ۹۴/۰۶/۲۵
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۶)

خیلی قشنگ بود بهترین توصیقی بود که تا حالا از زمستون خوندم عالی بود داداش خیلی خوب بود براوووووووووو
عالیه اورین
خوشگل بود مثل همیشه خسته نباشی 
پاسخ:
خواهش میکنم
امین عااااااااااااااااااالی محشرررررررررر
خووووووووووشم اومد فداتتتتتت
پاسخ:
      متشکرم
iبه امید روزی کتابت بیاد تو بازار ماهم با افتخار بگیم محمد امین خودمونه ها!!!!
پاسخ:
:)) متشکر  از این همه روحیه 
داداشی مثل همیشه عالیه موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی