⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سلام خدمت همه همراهان این صفحه و کسانی که به من لطف داشتند.سه سال گذشت.سه سالی که همراه هم بودیم؛ اینجا رو ساختم برای کسانی مثل خودم که دلشون گرفته یا خسته ان.گاهی متنی نداشتم و نذاشتم ولی باز هم لطف کردن و به این صفحه سر زدن. از اول که شروع کردم به نوشتن ، متن هام بعضا تضمین از شاعران و نویسندگان دیگه بود ولی کم کم روی پای خودم ایستادم و مطالعه کردم بیشتر تا بتونم شاید کمی منتقل کننده احساسات و عواطف خوب و آرامش دهنده به بقیه باشم و هنوز هم دارم مطالعه می کنم و تجربه کسب می کنم.

به نظر من ، گاهی وقت ها باید یه جایی باشه که وقتی خسته ایی و کلافه و سردرگمی ، توی اونجا آرامش داشته باشی و بتونی خودتو خالی کنی؛ اینجا هم برای من حکم همون جا رو داره.

هر متنی که می نویسم برام حکم یه بچه رو داره که بدنیا میاد.نمیدونید (یا شاید هم بدونید!!)چه حس خوبیه وقتی که فرزندان آدم بزرگ شن و آدم به اونا که نگاه می کنه حاصل شب بیداری ها و زندگی گذشته اش رو توی اونها می بینه و حس افتخار بهت دست میده چه لذتی داره. به قول معلم ادبیاتم آقای منصور نژاد :به گمانم آن ها که اهل شعر و ادب هستند لذت های واقعی زندگی را بیشتر و بهتر درمی یابند.

و چه قدر درست می گفت.

بنظرم یک چیز  خیلی خوبی که درون آدم باید وجود داشته باشه اینه که گذشته اش رو از یاد نبره.خیلی نکته مهمیه.مثلا یکی دیگه از دلایل وجود این وبلاگ این بود که من یادم نره کی بودم و چی می نوشتم و در آینده که اگر خدا بخواد من پیشرفت کردم ، خودم رو خیلی بزرگ و نویسنده مادر زاد ندونم مثل خیلی از دوستانی که معمولا تو این سالها چه توی بوشهر چه شهرهای دیگه رفتم سراغشون و من رو به دیده ی پست و با تکبر خودشون نگاه کردن.البته شاید هم تقصیر اون ها نیست ؛ خدا می دونه . و متشکر از اون هایی هم که من رو راهنمایی کردن و وقت گذاشتن و کمک کردن.

در آخر باز هم از شما ممنونم که نظر دادین و نواقصم رو به من گفتین و من روز به روز با این نظرات و پیشنهادات تجربه بیشتری کسب می کنم .

من رو با نظراتتون و معرفی این صفحه حمایت کنید.قراره داستان هم بذارم و شعر در قالب های دیگر رو.برای همه از خدا عشق و آرامش می خوام.


محمد امین خبرخوش

9 شهریور 1397

  • ۹۷/۰۶/۰۹
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۱)

خداوند معجزه را در احساس می آفریند ......به یکی معجزه بزرگ میبخشد همانند نویسنده ای که احساس بزرگی دارد و کودکی جدید خلق میکند...
موفقیت از آن کسی است که برای دیگران دعا میکند ....من هم برای شما عشق و ارامش دعا می کنم ...
پاسخ:
خیلی ممنون و متشکر از حضور شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی