⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

قلم

 

 

قلم را برمیدارم.کلمات را با جوهر خودکارم ، یک به یک به هم پیوند میزنم و احساس درونی ام را به تصویر میکشم.از آنچه در دلم است و نمی توانم به زبان آرم؛ از آنچه جانم را همواره آزرده میکرد ولی جسارت به زبان آوردنش را نداشتم.

اکنون که قلم را در دست گرفته ام و حرف دلم را بر روی کاغذ ثبت می کنم ، دلم می خواهد از زیبایی ها و پاکی بنویسم ؛از آرامشی که برای همه خواستارم.از عشقی که در سرتاسر این هستی پدیدار می شود.از صلحی که شادی و آرامش را برای همه به ارمغان می آورد.

می نویسم از زن و مرد جوانی که با به دنیا آمدن نوزادی ، زندگیشان غرق در محبت و صفا و می شود.

می نویسم از والدینی که با موفقیت فرزندانشان شاد و مسرور می شوند.

خوبی ها را می نویسم و بدی ها را پاک میکنم.

آنقدر از خوبی ها خواهم نوشت که بدی ها در لا به لای خط خطی هایم گم شوند .

 

 

نویسنده:محمد امین خبرخوش

  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۵)

زندگی، میدان ادامه ی راه اشتباه نیست؛ هر گاه پی به ناراستی راه خود بردیم باید به ریشه و بن پاکی خویش باز گردیم، نه آنکه با اشتباهی دیگر آن را ادامه دهیم که برآیند آن، از دست دادن همه عمر است.
امیدوارم از طرح ها و گرافیک های من برای پیج پسرخاله عزیزم خوشتون بیاد.
www.instagram.com/Amirhossein_khedri 
پاسخ:
قربانت عزیزم
زندگی حقیقتی است به وسعت تمامی لحظات زیباو به یاد ماندنی....       زندگی پر ازخوبیهای قشنگیه که تو مینوسی امین جان                           موفق باشی
بازم عالی خسته نباشی امین 
مثل همیشه عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی