⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سکوت

 

گاهی وقتها ، بی هدف در خیابان به راه می افتم و سکوت تلخم را گاهی صدای خش خش برگی و گاه ، صدای کلاغی در هم می شکند.

اتاقم ، شده همه زندگی ام؛ خودم را در آن حبس میکنم و ساعتها به خاطرات قدیم فکر میکنم و تلخی کامم دو چندان می شود.به تنهایی ام دل بسته ام.تنهایی که تا چند وقت پیش در پی شکستن آن بودم.

سیاهی رنگ لباسم ، گویای دنیای سیاهم است. در نوشته هایم غم را می توان یافت.

شادی من را با بی غمی ام اشتباه نگیرید.

تنهایی ام ، محرم و غمخوار من است؛ دوست دارم تنهایی ام را بغل کنم و بغضم را ،با جوهر خودکارم به روی صفحه کاغذ آورم.

 

 

نویسنده:محمدامین خبرخوش

  • ۹۴/۰۶/۱۰
  • محمد امین خبرخوش

نظرات (۳)

سکوت تلخ ترین  اتفاق  مثل همیشه خوشگله  امین 
پاسخ:

متشکرم

 

محمد امین بهت تبریک میگم واقعا عالیه 
لااااااایک.واقعا حرفای دل منه.موفق باشی داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی